Και κουπέ, και SUV από τη Volkswagen

Το νέο Cross Coupe SUV Concept της Volkswagen, θα μας οδηγήσει την επόμενη διετία σε ένα εντυπωσιακό μοντέλο παραγωγής.
Από την Audi το περιμέναμε (βλ. νέο Q4), αλλά τελικά, η Volkswagen θα είναι αυτή που θα προσθέσει πρώτη στη γκάμα της ένα νέο Crossover/SUV με κουπέ χαρακτηριστικά, όπως μας αποκαλύπτει το πρωτότυπο Cross Coupe SUV της έκθεσης του Τόκιο. Το νέο αυτό μοντέλο δείχνει εκ πρώτης όψεως άκρως ενδιαφέρον και μάλιστα, μέσω αυτού, η Volkswagen μας αποκαλύπτει πολλά μυστικά από τη νέα μικρομεσαία της πλατφόρμα (MQB η ονομασία), πάνω στην οποία θα χτιστεί για του χρόνου και το νέο Golf

Το εσωτερικό έχει σχεδίαση που παραπέμπει έντονα σε κουπέ.
Υπάρχουν λοιπόν πολλά νέα στοιχεία που μας αποκαλύπτει το Cross Coupe SUV Concept του Τόκιο και ξεκινώντας με την εμφάνιση, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι φωτογραφίες μας δείχνουν ένα ιδιαίτερα δυναμικό αυτοκίνητο. Εντύπωση, εκτός των άλλων προκαλούν και τα εμπρόσθια φωτιστικά, τα οποία δείχνουν σαν να αποτελούν προέκταση της γρίλιας της μάσκας – και σίγουρα είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί από τη μάρκα. Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος του πρωτότυπου της Volkswagen είναι 4,345 μέτρα, ένα νούμερο που το τοποθετεί μεταξύ του Golf και του Tiguan. Όμως, το μεταξόνιο είναι μακρύτερο των δύο μοντέλων της μάρκας και φτάνει στα 2.630 χλστ., κάτι που αναμένεται να ωφελήσει τους εσωτερικούς χώρους. Στο θάλαμο των επιβατών πάντως, οι φωτογραφίες μας αποκαλύπτουν ένα απλό, αλλά όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα, με το υψηλό τούνελ της κονσόλας να εκτείνεται μέχρι το πορτ-μπαγκάζ και να διαμορφώνει διάταξη 2+2 θέσεων.

Με υβριδική τετρακίνηση και 265 ίππους έρχεται το πρωτότυπο.
Το Volkswagen Cross Coupe SUV Concept είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας, το οποίο στηρίζεται πάνω στην περίφημη πλατφόρμα MQB, το νέο δηλαδή μικρομεσαίο πάτωμα του Group. Πρόκειται για ένα δάπεδο πασπαρτού, πάνω στο οποίο θα δούμε του χρόνου να χτιστούν τα νέα VW Golf και Audi A3, ενώ θα αποτελέσει τη βάση και για μια σειρά άλλα μοντέλα, μεταξύ των οποίων και το νέο Audi TT. Από πλευράς κινητήρων, το πρωτότυπο κινείται από ένα υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα TSI και 2 ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι στους δύο άξονες του πρωτότυπου (ο κάθε ένας στέλνει δύναμη στους τροχούς του άξονά του, δημιουργώντας έτσι μια υβριδική τετρακίνηση). Η συνολική ισχύς φτάνει τους 265 ίππους και τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,0 δλ.
TAG