Μετά το 5θυρο Volkswagen Up!, ιδού και το 5θυρο Skoda Citigo!

Η 5θυρη έκδοση του νέου Citigo αποκαλύφθηκε από τη Skoda και αναμένεται να τη δούμε στην επικείμενη έκθεση της Γενύης.
Το πρώτο μίνι στην ιστορία της Skoda, το νέο Citigo που θα δούμε στη χώρα μας τον Ιούνιο, αποκτά πλέον και αυτό 5θυρη έκδοση. Το αυτοκίνητο, αποτελεί μια παραλλαγή του Volkswagen Up! και θα προσφέρεται με τους ίδιους 3κύλινδρους κινητήρες 1,0 λίτρου.

Η σχεδίαση στο εσωτερικό, ακολουθώντας τα σχεδιαστικά
πρότυπα της Skoda, δείχνει αρκετά συμπαθητική.
Όπως σας έχουμε αναφέρει ξανά, το νέο μίνι της Volkswagen, το περίφημο Up!, θα αποκτήσει και δύο "παραλλαγές" μέσα στους κόλπους του VW Group, το Mii από πλευράς Seat και το Citigo από πλευράς Skoda. Και είναι επόμενο λίγες μέρες μόλις μετά την αποκάλυψη των πρώτων φωτογραφιών του νέου 5θυρου Up! που θα πλαισιώσει το 3θυρο μοντέλο, να δούμε και την πρώτη φωτογραφία της αντίστοιχης εκδοχής του Citigo (εν αναμονή και του 5θυρου Mii). Το ντεμπούτο της, βέβαια, η πιο πρακτική έκδοση του μίνι της Skoda, θα το κάνει στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, ενώ στη χώρα μας αναμένεται να δούμε το 5θυρο Citigo μαζί με το 3θυρο, τον Ιούνιο.

To 3θυρο Skoda Citigo μας είχε παρουσιαστεί τον Οκτώβριο.
Στην Ελλάδα θα το δούμε μαζί με το 5θυρο, τον Ιούνιο.
Όπως ακριβώς συμβαίνει και με την 3θυρη και 5θυρη έκδοση του Up!, έτσι και στην περίπτωση του Citigo, λίγα αλλάζει στο αισθητικό κομμάτι η προσθήκη των πίσω πλαϊνών θυρών, από τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχει διαφοροποίηση και στις διαστάσεις των δύο εκδοχών αμαξώματος. Και βέβαια, μεταξύ άλλων, η μια και μοναδική φωτογραφία του 5θυρου Citigo μας αποκαλύπτει ότι ούτε εδώ θα αποφύγουμε τα πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν κανονικά, αλλά προς τα έξω. Στον τομέα των κινητήρων, δεν υπάρχει και εδώ κάτι το διαφορετικό, αφού ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας του VW Group, θα βρεθεί κάτω από το καπό και του 5θυρου Skoda Citigo, σε εκδόσεις ισχύος 60 και 75 ίππων. Ο κινητήρας αυτός αναμένεται να διακρίνεται για την οικονομία του και είναι χαρακτηριστικό ότι στην έκδοση Green tech, το Citigo θα απαιτεί μόνο 4,1 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής και θα εκπέμπει 96 γρ. CO2 ανά 100 χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα).
TAG