Η Fiat ανανεώνει - ξανά - το Strada, το κάνει και 4θέσιο και του δίνει νέο κινητήρα Euro5

Συνεχίζοντας μια πορεία 12 ετών, το Fiat Strada ανανεώνεται και πάλι, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί
το πιο επιτυχημένο αστικό Pick up των τελευταίων ετών.
Το Strada είναι το αστικό Pick up της Fiat, το οποίο από το 1999 που έχει πρωτοπαρουσιαστεί έχει υποβληθεί ήδη σε τρεις ανανεώσεις, χωρίς αυτό να έχει επιπτώσεις στις πωλήσεις του μιας και το 2011 ήταν το δεύτερο πιο εμπορικό μοντέλο της Fiat με 127.800 πωλήσεις. Και πλέον, οι Ιταλοί ετοίμασαν το τέταρτο (!) facelift του Strada, προσδίδοντάς του κυρίως έναν νέο κινητήρα και παράλληλα, για πρώτη φορά στην ιστορία και μια 4θέσια εκδοχή.

Η νέα έκδοση Adverture προορίζεται και για off road
διαδρομές, χωρίς να φέρει σύστημα τετρακίνησης.
Το ανανεωμένο Fiat Strada θα έλθει λοιπόν για πρώτη φορά σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος. Αρχικά, θα υπάρχουν και πάλι η έκδοση με την κοντή και την πιο μακριά καμπίνα, όμως πλέον στη γκάμα εντάσσεται και μια έκδοση με δεύτερη σειρά καθισμάτων, που μπορούν να φιλοξενηθούν δύο ακόμη επιβάτες. Βέβαια, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στα μεγαλύτερα Pick up, η έκδοση αυτή δεν θα έχει τέσσερις πλαϊνές πόρτες, αλλά δύο. Από εκεί και πέρα, αισθητικά, η ανανεωμένη γενιά Strada φέρει αρκετές αλλαγές στο εμπρόσθιό της τμήμα (νέα φωτιστικά, προφυλακτήρας και μάσκα), που την εκμοντερνίζουν και παραπέμπουν στα επιβατικά της Fiat. Πάντως, οι διαστάσεις του μοντέλου παραμένουν ίδιες (μήκος: 4,409 μ.), κάτι που σημαίνει ότι αναμένεται να διατηρήσει τις πολύ καλές δυνατότητες ευελιξίας του εντός πόλεως, ενώ το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από 630 έως και 705 κιλά, αναλόγως της έκδοσης.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λίγες και έχουν να κάνουν
μόνο με κάποια νέα χειριστήρια, χρώματα και επενδύσεις.
Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που φέρνει το ανανεωμένο Strada είναι αυτό της αναβάθμισης στον τομέα του κινητήρα, μέσω της εφαρμογής και σε αυτό του νεότερου Euro5 Multijet πετρελαιοκινητήρα των 1,3 λίτρων. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 95 ίππους ισχύος και 200 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 στροφές, ενώ παράλληλα διατηρεί την κατανάλωση καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα (5,3 λτ./100 χλμ.). Επίσης, στο τεχνικό κομμάτι, η Fiat προσθέτει στη γκάμα την επιλογή "Adventure", η οποία φέρει στον μπροστινό άξονα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Μαζί με τα χωμάτινα ελαστικά και την υπερυψωμένη ανάρτηση, η Fiat διατείνεται ότι η έκδοση αυτή μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου, χωρίς να απαιτείται τετρακίνηση.

TAG