Η ώρα της ανανέωσης έφτασε και για το Seat Ibiza

Ελαφρώς πιο επιθετική σχεδίαση αποκτά το ανανεωμένο Seat Ibiza, παραμένοντας παράλληλα αρκετά δυναμικό.
Η Seat ανανεώνει το Ibiza 4ης γενιάς και πλέον, αναμένουμε το νέο μοντέλο και στη χώρα μας την άνοιξη. Στην ανανέωση αυτή το περισσότερο βάρος δόθηκε στο αισθητικό κομμάτι, ώστε το μικρό ισπανικό μοντέλο να έρθει κοντά στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα μας αποκαλύψει η μάρκα φέτος, μέσω των νέων γενιών των Seat Leon και Toledo.

Το 2012 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για τη Seat, αφού θα είναι το έτος εκείνο μέσω του οποίου η ισπανική μάρκα θα μας αποκαλύψει τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα. Αυτό θα συμβεί από τα μέσα περίπου του χρόνου και ύστερα, όταν και θα αποκαλυφθούν κατά σειρά οι νέες γενιές των Toledo και Leon, αλλά και στα τέλη της χρονιάς, το νέο μικρομεσαίο SUV της μάρκας. Μέχρι τότε, υπάρχουν δύο ακόμη σημαντικά λανσαρίσματα, αυτό του νέου Mii, του μοντέλου μέσω του οποίου η Seat επιστρέφει στα αυτοκίνητα πόλης, αλλά και του ανανεωμένου Ibiza.

Το 3θυρο SportCoupe γίνεται ακόμη πιο σπορτίφ.
Για το ανανεωμένο Ibiza, η Seat έδωσε μόλις πριν λίγες ημέρες στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες, οι οποίες μας αποκαλύπτουν ότι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα, που προσδίδουν στο μοντέλο λίγη περισσότερη επιθετικότητα. Πιο συγκεκριμένα, νέα είναι τα εμπρός φωτιστικά που έχουν λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις και διαθέτουν μαύρο κάτοπτρο. Ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, φέρει επίσης νέα σχεδίαση και μεγαλύτερη εισαγωγή, ενώ τις αλλαγές ολοκληρώνει ο πίσω προφυλακτήρας, ο οποίος έχει ραφιναριστεί προσδίδοντας μια ελαφριά πιο σπορτίφ παρουσία.

Στη γκάμα θα έλθει και πάλι η έκδοση station (Ibiza ST).
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Ibiza η Seat, χωρίς να έχει δώσει ακόμη στη δημοσιότητα κάποια φωτογραφία, υπόσχεται ακόμη καλύτερη αίσθηση ποιότητα σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, καθώς και αλλαγές σε κάποια χειριστήρια και επενδύσεις. Στους κινητήρες, η γκάμα των μοτέρ βενζίνης παραμένει ως έχει, με μηχανικά σύνολα 1,2 (ατμοσφαιρικός και turbo) και 1,4 λίτρων με turbo (TSI). Αντίθετα, οι diesel έχουν λάβει κάποιες βελτιώσεις ώστε να προσφέρουν ακόμη περισσότερη οικονομία κίνησης, με αποτέλεσμα ο 1,2 ΤDI των 75 ίππων, στην έκδοση Ε-Ecomotive να απαιτεί μόνο 3,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. και να εκπέμπει 89 γρ. CO2 ανά χλμ.



TAG