Η BMW M6 επιστρέφει με διπλό turbo και 560 ίππους!

Στην κορυφή των κουπέ της BMW, η νέα M6 προσφέρει περισσότερη ισχύ από κάθε άλλη φορά, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση.
Με νέα "καρδιά", περισσότερη δύναμη αλλά και 30% πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η νέα BMW M6 (Coupe και Cabrio) ετοιμάζεται για να ενταχθεί και πάλι στην κορυφή των κουπέ της γερμανικής μάρκας.

Εξωτερικά, οι αλλαγές στο αμάξωμα προσδίδουν την
απαραίτητη αισθητική επιθετικότητα μιας BMW M.
Η BMW αποκάλυψε τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία της νέας γενιάς της M6, λίγες εβδομάδες πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου (8-18/3). Το κορυφαίο γερμανικό κουπέ και κάμπριο βασίζεται πάνω στη νέα γενιά της BMW Σειρά 6, έχοντας φυσικά λάβει στο αμάξωμά του τις απαραίτητες αεροδυναμικές και αισθητικές αλλαγές (πιο επιθετικός εμπρόσθιος προφυλακτήρας, πλευρικές ποδιές, νέος πίσω προφυλακτήρας με διπλές εξατμίσεις στα άκρα). Στο εσωτερικό, συναντούμε ειδικής σχεδίασης "M" Sport καθίσματα, τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και πίνακα οργάνων, όπως και ανθρακονημάτινες επενδύσεις.

Πολυτελές και με σπορ πινελιές
το εσωτερικό της κορυφαίας BMW M6.
Όμως, το μεγαλύτερο νέο στην περίπτωση της νέας γενιάς της BMW M6 έχει να κάνει με την απόφαση της BMW να προσδώσει στο πιο ισχυρό της μοντέλο, το νέο V8 διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 4,4 λίτρων της νέας BMW M5. Το μοτέρ αυτό μπορεί να έχει δύο κυλίνδρους λιγότερους από τον ατμοσφαιρικό V10 της προηγούμενης M6, όπως με τη βοήθεια του turbo, η δύναμη είναι περισσότερη από κάθε άλλη φορά (560 PS), όπως και η ροπή (650 Nm διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 στροφές). Όλη αυτή η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του διπλού συμπλέκτη αυτόματου-σειριακού κιβωτίου M-DCT της BMW M Sport (7 σχέσεις), αλλά και του ενεργού διαφορικού BMW Active M, που μοιράζει τη ροπή μεταξύ και των δύο πίσω τροχών.

Από πλευράς επιδόσεων, η BMW ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,2 δλ. για τη νέα M6 Coupe και σε 4,3 δλ. για τη M6 Cabrio, ενώ τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 12,6 δλ. για την Coupe και σε 13,1 δλ. για την Cabrio. Η τελική ταχύτητα και των δύο περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, όμως με το προαιρετικό M Driver πακέτο χωρίς τον ηλεκτρονικό κόφτη, η τελική των M6 Coupe και Cabrio μπορεί να φτάσει τα 306 χλμ./ώρα. Στον τομέα της κατανάλωσης, παρά την αύξηση της ισχύς και της ροπής (+10% και 30% αντίστοιχα), οι δύο νέες V8 BMW M6 καταναλώνουν 30% λιγότερη βενζίνη (9,9 λτ./100 χλμ. για το Coupe και 10,3 λτ./100 χλμ. για το Coupe) σε σχέση με πριν.

Από τη γκάμα της νέας M6
δεν θα λείψει και η Cabrio έκδοση.
Η BMW αναφέρει ότι έχει προβεί σε μια σειρά από επεμβάσεις στο αμάξωμα και κυρίως, στα υλικά κατασκευής της νέας M6, ώστε να μειώσει το συνολικό τους βάρους, όμως τελικά, λόγω και των αυξημένων διαστάσεων σε σχέση με πριν, το βάρος τόσο της Coupe, όσο και της Cabrio, είναι περισσότερο (+140 κιλά η Coupe, +50 κιλά η Cabrio). Φυσικά, οι τεχνικοί της BMW M έχουν επέμβει στην ανάρτηση του αυτοκινήτου, έχουν αυξήσει κατά 30 χλστ. τα μετατρόχια και έχουν τοποθετήσει το M Servotronic σύστημα διεύθυνσης, για να προσφέρουν στη μεγαλύτερη "M", τα σπορ χαρακτηριστικά που απαιτούνται. Παράλληλα, έχει ενισχυθεί και το σύστημα των φρένων, ενώ για πρώτη φορά στη M6 η BMW θα δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης και των κεραμικών φρένων M, σε συνδυασμό με τροχούς 20 ιντσών, αντί των τροχών 19 ιντσών με τις οποίες θα έρχεται στάνταρ η κορυφαία BMW.



TAG