Ford Tourneo Custom Concept: Αυτό είναι το νέο Ford Transit

To πρωτότυπο Tourneo Custom μας αποκαλύπτει ένα πολύ πιο ενδιαφέρον αισθητικά και παράλληλα δυναμικό, νέο Ford Transit.
Η Ford αποφασίζει να μας αποκαλύψει το ποιόν της 7ης γενιάς του Transit στη Γενεύη μέσω του πρωτότυπου Tourneo Custom Concept, το οποίο θα μπει στην παραγωγή ως η επιβατική έκδοση του δημοφιλούς Γερμανικού Van.

Το Ford Transit δεν είναι ένα τυχαίο μοντέλο, αφού αντίθετα, πρόκειται για ένα από τα μακροβιότερα ελαφρά επαγγελματικά στην ιστορία. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι φέτος το Transit συμπληρώνει 47 χρόνια παρουσίας στη γκάμα της Ford, προσφέροντας σε όλες αυτές τις γενιές του αξιόπιστες και ευέλικτες μεταφορές φορτίων μικρού και μεσαίου μεγέθους. Στα τέλη της χρονιάς όμως αναμένουμε η Ford να μας αποκαλύψει την 7η γενιά στην μακροσκελή ιστορία του μοντέλου και σήμερα, οι πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου Tourneo Custom που δόθηκαν στη δημοσιότητα, μας δείχνουν το πως θα είναι το νέο Transit.

Πολύ πιο μοντέρνα η σχεδίαση στο εσωτερικό,
χωρίς να λείπουν βέβαια οι πρακτικές λύσεις.
Σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση του επόμενου Ford Transit, το πρωτότυπο μας αποκαλύπτει ότι πλέον το νέο μοντέλο θα εγκαταλείψει τις πολλές γωνίες του τωρινού και θα εφαρμόσει περισσότερες καμπύλες από κάθε άλλη φορά. Παράλληλα, θα διατηρήσει και τον απαραίτητο αισθητικό δυναμισμό για ένα μεσαίο Van, ο οποίος θα εκφράζεται από τη μεγάλη τραπεζοειδή γρίλια της μάσκας, τους τονισμένους ώμους και τους φουσκωμένους θόλους των τροχών. Αντίστοιχα στο εσωτερικό συναντούμε μια πολύ πιο μοντέρνα σχεδίαση σε σχέση με αυτή του σημερινού Transit, από την οποία βέβαια δεν θα λείπουν και τα στοιχεία πρακτικότητας, όπως π.χ. η τοποθέτηση του επιλογέα στο κέντρο της κονσόλας του ταμπλό.

Διαθέσιμο με τρεις εκδόσεις ισχύος του νεότερου 2,2 TDCi
κινητήρα, θα είναι το νέο Ford Transit.
Κάτω από το καπό του πρωτότυπου Tourneo Custom συναντούμε μια νέα έκδοση του 2,2 λίτρων TDCi πετρελαιοκινητήρα της Ford με απόδοση στους 155 ίππους. Το μοτέρ αυτό θα μεταφερθεί και στο μοντέλο παραγωγής, μαζί με δύο ακόμη εκδοχές του, μια με 100 και μια με 125 ίππους. Σε όλες αυτές τις εκδόσεις του, ο κινητήρας αυτός θα διαθέτει στάνταρ σύστημα Start/Stop και σύμφωνα με τη Ford, θα προσφέρει περισσότερη οικονομία από κάθε άλλη φορά. Φυσικά, όπως συμβαίνει πάντα με το Transit, το 7ης γενιάς μοντέλο θα διατεθεί σε μια σειρά από επιλογές για αμαξώματα (Van, Μεταφοράς επιβατών, Καμπίνα-Σασί κ.λπ.), καθώς και με επιλογή μεταξύ δύο διαφορετικών μεταξονίων.









TAG