Η πρώτη υβριδική Mercedes E-Class είναι εδώ - Και μάλιστα, με diesel κινητήρα!

Με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2, η νέα Mercedes E 300 BlueTEC Hybrid κλέβει τις εντυπώσεις.
Η Mercedes έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία της νέας E 300 BlueTEC Hybrid, που είχε παρουσιάσει πρώτα στην Έκθεση του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο και ύστερα στη Γενεύη το Μάρτιο. Και με κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρων καυσίμων ανά 100 χλμ., η νέα υβριδική E-Class είναι το πιο οικονομικό πολυτελές μεγάλο μοντέλο του σήμερα!


Η πρώτη υβριδική Mercedes με diesel κινητήρα
στην ιστορία είναι η νέα E 300 BlueTEC Hybrid.
Είναι δεδομένο ότι η Mercedes έχει στρέψει την προσοχή της και στα υβριδικά μοντέλα, ώστε να μειώσει το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων της και παράλληλα, να προσφέρει ακόμη πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Και μάλιστα οι Γερμανοί μετά την πρώτη υβριδική τους εκδοχή με μοτέρ βενζίνης (βλ. S 400 Hybrid το 2009), στρέφονται πλέον προς τους diesel κινητήρες, ώστε να παρουσιάσουν τα πρώτα τους πετρελαιοκίνητα υβριδικά. Το χορό των οικολογικών αποκαλύψεων ανοίγει η Mercedes E 300 BlueTEC Hybrid, η υβριδική δηλαδή έκδοση της Mercedes E-Class για την Ευρώπη, η οποία θα διατεθεί το Γ' τρίμηνο του έτους στην αγορά.

Η νέα Mercedes E 300 BlueTEC Hybrid χρησιμοποιεί για την κίνησή της τον 4κύλινδρο diesel κινητήρα της μάρκας, ο οποίος με χωρητικότητα 2.143 κ.εκ., αποδίδει 204 ίππους ισχύος και 500 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 27 ίππων και 250 Nm ροπής, αλλά και με το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS της Mercedes. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται, αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων-λιθίου του συστήματος, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στη θέση της κλασσικής μπαταρίας του αυτοκινήτου.

Ο diesel κινητήρας της E 300, μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα,
περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου στα 4,2 λτ./100 χλμ.
Η λειτουργία του υβριδικού συστήματος της E 300 BlueTEC Hybrid ορίζει ότι τα δύο μοτέρ λειτουργούν παράλληλα όταν απαιτηθεί η επιπλέον ροπή του ηλεκτροκινητήρα, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για αποστάσεις έως 1 χιλιόμετρο και σε ταχύτητες έως 35 χλμ./ώρα. Επίσης, σε ταχύτητες έως 160 χλμ./ώρα, το σύστημα μπορεί να διακόψει τη λειτουργία του diesel και να χρησιμοποιήσει μόνο την ενέργεια από τη μπαταρία για την κίνηση του αυτοκινήτου, μέχρι αυτή να τελειώσει. Τέλος, στη γενικότερη οικονομία συμβάλει και το Σύστημα ECO start/stop, το οποίο απενεργοποιεί και ενεργοποιεί ξανά το diesel, ακόμη και εν κινήσει.

Ύστερα από όλα αυτά, η Mercedes ανακοινώνει για την E 300 BlueTEC Hybrid πολύ χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου 4,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε μια μεικτή διαδρομή. Αντίστοιχα, τα μόλις 109 γρ. CO2 που εκπέμπει ανά χιλιόμετρο το αυτοκίνητο, δίνουν στην υβριδική E-Class, τον τίτλο του πιο οικολογικού πολυτελούς μεγάλου μοντέλου του σήμερα.
TAG