Μετά την Κίνα και τη Λατινική Αμερική, η Peugeot φέρνει το 408 και στην Ευρώπη

Μετά από παρουσία 2 ετών σε Κίνα και Λατινική Αμερική, το Peugeot 408 θα διατεθεί στη Ρωσία όπου και θα κατασκευάζεται.
Το Peugeot 408 το γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 2010 στην Έκθεση του Πεκίνο, ως τη σεντάν έκδοση του 308. Και σήμερα, 2 χρόνια αργότερα και αφού, εκτός της Κίνας, το γαλλικό μικρομεσαίο διατέθηκε σε Αργεντινή και Βραζιλία, η Peugeot αποφασίζει να το φέρει στην πρώτη Ευρωπαϊκή αγορά, αυτή της Ρωσίας.

Με μακρύτερο μεταξόνιο και αυξημένο μήκος, το 408
προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία για επιβάτες
και αποσκευές σε σχέση με το Peugeot 308.
Απόφαση της Peugeot είναι να μη φέρει το 408 στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, λόγω της μικρής δυναμικής των μικρομεσαίων σεντάν, όμως στη Ρωσία, τα αυτοκίνητα του είδους είναι από τα πλέον εμπορικά. Έτσι λοιπόν, για πρώτη φορά στα 2 χρόνια παρουσίας του στη γκάμα, το γαλλικό μικρομεσαίο θα πατήσει σε Ευρωπαϊκό έδαφος και πιο συγκεκριμένα, θα κατασκευάζεται πλέον στο εργοστάσιο της PSA Peugeot-Citroen και της Mitsubishi (PCMA) στην Καλούγκα της Ρωσίας, ώστε να διατεθεί στην αγορά της αχανούς χώρας.


Δύο ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης 1,6 και 2,0 λίτρων
θα προσφέρονται στο 408 για την αγορά της Ρωσίας.
Το 408 βασίζεται πάνω στο Peugeot 308, αποτελώντας ουσιαστικά τη σεντάν εκδοχή του. Βέβαια, σχεδιαστικά υπάρχουν κάποιες αλλαγές και στο εμπρόσθιο τμήμα του μοντέλου, που του δίνουν μια πιο σοβαρή εικόνα σε σχέση με την πιο δυναμική του 308. Επίσης, μεταξύ των δύο αυτοκινήτων υπάρχουν διαφορές και στους χώρους, αφού το 408 έρχεται με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 100 χλστ. σε σχέση με το 308 (2.710 χλστ.), ενώ είναι φυσικά και πιο μακρύ κατά 404 χλστ. (4,68 μέτρα). Το πορτ-μπαγκάζ επίσης κερδίζει 133 λίτρα σε σχέση με τα 348 του Peugeot 308, φτάνοντας στο πολύ καλό νούμερο των 481 λίτρων.

Στον τομέα των κινητήρων, το Peugeot 408 θα διατεθεί με δύο τετρακύλινδρα μοτέρ 1,6 και 2,0 λίτρων, με απόδοση 110 και 147 ίππων αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις έρχονται στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει επιλογή και για ένα αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων. Περαιτέρω στοιχεία για το εάν το 408 θα το δούμε και σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές δεν υπάρχουν προς το παρόν επιβεβαιωμένα, όμως είναι δεδομένο ότι η ύπαρξη στην Ευρωπαϊκή γκάμα του Peugeot 508, δεν αφήνει πολλά περιθώρια και για το μικρότερο σεντάν της μάρκας.
TAG