Τέλος εποχής: Μετά από 30 χρόνια, το Lada 1200 σταματά την παραγωγή του

Παρουσιασμένο για πρώτη φορά το 1982, το Lada 1200 (ή 2107) έκλεισε αυτή την εβδομάδα την αυτοκινητική του καριέρα...
Είχαμε την πληροφορία από την προηγούμενη εβδομάδα, όμως τελικά, οι εξελίξεις μας πρόλαβαν και η AvtoVAZ, ιδιοκτήτρια της Lada, ανακοίνωσε και επίσημα αυτή την εβδομάδα το τέλος της παραγωγής του Lada 1200 (ή 2107 όπως ονομάζεται σήμερα), 30 χρόνια ακριβώς μετά από το ξεκίνημά της!

Η διάθεση του νέου Lada Granta τον περασμένο Δεκέμβριο,
ήταν ο κυριότερος από τους λόγους, για τους οποίους
μειώθηκε η ζήτηση για το Lada 2107.
Το περίφημο Lada 1200 ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς τη δεκαετία του '80. Παρουσιασμένο για πρώτη φορά το 1969 ως η ρώσικη εκδοχή του Fiat 124 και με τη δεύτερη γενιά του να πραγματοποιεί το ντεμπούτο του το 1982, το 1200 κέρδισε την προτίμηση των Ελλήνων αγοραστών με την προσιτή του τιμή, αλλά και την αξιοπιστία του. Και ενώ στη χώρα μας τη δεκαετία του '90 σταμάτησε η διάθεσή του, στη Ρωσική αγορά το Lada 1200, έχοντας πλέον μετονομαστεί σε 2107, συνέχιζε μέχρι και πέρσι να αποτελεί ένα από τα best-seller μοντέλα. Όπως μάλιστα σας είχαμε πληροφορήσει πέρσι τον Ιούνιο, το 2107 βρισκόταν ακόμη και τότε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της Ρωσίας.

Μέσα όμως σε μόλις 6 μήνες, οι πωλήσεις του 2107 ελέω και του λανσαρίσματος του νέου σεντάν Lada Granta το Δεκέμβριο, έκαναν μια μεγάλη βουτιά με αποτέλεσμα το δημοφιλές μοντέλο να κατακρημνιστεί. Και με την πτώση αυτή να συνεχίζεται μέσα στο 2012, η AvtoVAZ αποφάσισε άρον-άρον να σταματήσει την παραγωγή του 2107 και να βάλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το πλέον ιστορικό μοντέλο της Lada. Τη θέση του στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Izhavto αναμένεται να πάρουν τα πιο σύγχρονα Lada Granta, Priora και Kalina, ενώ σύντομα η Lada θα φέρει στη ρώσικη αγορά και άλλα νέα μοντέλα, ώστε να αντιμετωπίσει τη νέα τάση των Ρώσων, που αναζητούν όλο και ακριβότερα και πιο μοντέρνα οχήματα.
TAG