Έτοιμο το πιο οικογενειακό Opel Astra sedan

Με εντυπωσιακή εμφάνιση, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ και 7 διαφορετικούς κινητήρες θα διατεθεί το νέο Opel Astra sedan.
Τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία της νέας γενιάς Astra sedan έδωσε στη δημοσιότητα η Opel, με το νέο μοντέλο να προσφέρει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ έναντι του 5θυρου, αλλά και ένα πολύ μοντέρνο εξωτερικό στυλ.

Μεγαλύτερο κατά 90 λίτρα από αυτό του 5θυρου Opel Astra
είναι το πορτ-μπαγκάζ του νέου Astra sedan (460 λτ.).
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν το Astra θα συνεχίσει να έχει παρουσία όπως μας αποκάλυψε σήμερα η Opel, αφού το νέο Opel Astra sedan είναι έτοιμο για να ξεκινήσει τη διάθεσή του στις Ευρωπαϊκές αγορές (παγκόσμιο ντεμπούτο τον Αύγουστο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Μόσχας). Στα χαρακτηριστικά του, το πρώτο που ξεχωρίζουμε είναι το αυξημένο του μήκος σε σχέση με το 5θυρο Astra (4,658 μέτρα, +239 χλστ.), κάτι το οποίο οφείλεται στην προσθήκη του έξτρα τρίτου όγκου για το πορτ-μπαγκάζ. Αυτό, έχοντας χωρητικότητα 460 λίτρων, είναι μεγαλύτερο κατά 90 λίτρα από αυτό του 5θυρου, ενώ επιπλέον αυτού, με την αναδίπλωση του πίσω διαιρούμενου (60:40) καθίσματος, το μέγιστο νούμερο του ωφέλιμου όγκου μπορεί να ξεπεράσει κατά τι τα 1.000 λίτρα (1.010 λτ.) χωρητικότητας.

Η σχεδίαση του αμαξώματος, μας αποκαλύπτει ένα από τα
πιο μοντέρνα μικρομεσαία σεντάν παγκοσμίως.
Όμως, δεν είναι μόνο η επιπλέον χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που θα θέλξει τους οικογενειάρχες αγοραστές της κατηγορίας των μικρομεσαίων, αλλά και ειδικά στην περίπτωση του νέου Opel Astra sedan, είναι και η άκρως μοντέρνα εμφάνιση που κερδίζει τις εντυπώσεις. Ακολουθώντας λοιπόν τις ρευστές σχεδιαστικές γραμμές των σύγχρονων Opel, το νέο οικογενειακό Astra κερδίζει τις εντυπώσεις με την αισθητική του πίσω τμήματός του, το οποίο παραπέμπει τόσο σε 4θυρο-κουπέ όχημα, όσο και στο πολύ επιτυχημένο σχεδιαστικά Opel Insignia.

Στον τομέα των κινητήρων, η γκάμα του νέου Opel Astra sedan θα αποτελείται αρχικά από 7 μοτέρ, 4 βενζίνης με ισχύ από 100 έως και 180 ίππων, αλλά και 3 diesel από 95 έως και 130 ίππους. Οι δύο πιο οικονομικές και οικολογικές εκδόσεις, αυτές του 1,7 CDTI diesel με σύστημα Start/Stop και 110 ή 130 ίππους, θα έχουν μέση κατανάλωση-ρεκόρ μόλις 3,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 99 γρ./χλμ. Στις αρχές του 2013 η Opel θα προσφέρει στο Astra sedan και έναν super οικονομικό και ισχυρό βενζινοκινητήρα, το νεότερο 1,6 turbo SIDI ECOTEC 4κύλινδρο, ο οποίο θα φέρει άμεσο ψεκασμό. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αρκιβή στοιχεία ισχύος και ροπής του μοτέρ αυτού, όμως είναι σίγουρο ότι θα το δούμε και σε όλες τις άλλες εκδοχές αμαξώματος του Opel Astra.
TAG