H Audi
παρουσίασε και επίσημα το υβριδικό Q7 e-tron 3,0 TDI quattro, το οποίο έχει μέση
κατανάλωση πετρελαίου μόλις 1,7 λτ./χλμ. και εκπομπές CO2 46 γρ./χλμ.!
Το υβριδικό Audi Q7 χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν diesel κινητήρα 3,0 λτ. με ονομαστική ισχύ 258 ίππων και 600 Nm ροπής. Παράλληλα, υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας 126 ίππων και 350 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 373 ίππους και η ροπή τα 700 Nm, που στέλνονται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Tiptronic 8 σχέσεων. Στις επιδόσεις, το υβριδικό Audi Q7 απαιτεί μόλις 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η Audi υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 46 γρ./χλμ., με συνολική αυτονομία 1.410 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.
Το υβριδικό Audi Q7 χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν diesel κινητήρα 3,0 λτ. με ονομαστική ισχύ 258 ίππων και 600 Nm ροπής. Παράλληλα, υπάρχει και ένας ηλεκτροκινητήρας 126 ίππων και 350 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 373 ίππους και η ροπή τα 700 Nm, που στέλνονται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Tiptronic 8 σχέσεων. Στις επιδόσεις, το υβριδικό Audi Q7 απαιτεί μόλις 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η Audi υπόσχεται μέση κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 46 γρ./χλμ., με συνολική αυτονομία 1.410 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.
Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το Audi Q7 e-tron quattro σχεδιαστικά διατηρεί τις κύριες γραμμές του μήκους 5,05
μέτρων αμάξωμα του γερμανικού SUV,
με μικρολεπτομέρειες όπως π.χ. το περισσότερο χρώμιο στη μάσκα, που τονίζουν το
διαφορετικό της έκδοσης. Αντίστοιχα στο εσωτερικό, η πολυτέλεια και η high-tech εικόνα των υπολοίπων εκδόσεων του
μεγάλου γερμανικού SUV
παραμένουν και εδώ αναλλοίωτες, με την Audi να τονίζει επίσης ότι η «έξυπνη» τοποθέτηση της μπαταρίας,
έχει φροντίσει ώστε ο χώρος αποσκευών να παραμένει σε υψηλά επίπεδα (όγκος: 890
λτ.). Στάνταρ είναι και η ηλεκτρική πόρτα.
Το νέο Audi Q7 e-tron quattro αναμένεται στην Ευρώπη την άνοιξη του 2016. Η αρχική του
τιμή στη Γερμανία έχει ήδη τεθεί στα 80.500 ευρώ. Στη χώρα μας, αναμένουμε
περαιτέρω ανακοινώσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου